"/""" Caro's Kaartjes: In the Spotlight - Painted Harvest bundle

Pagina's

16 augustus 2017

In the Spotlight - Painted Harvest bundle


Op woensdag en op vrijdag kun je vanaf vandaag 'In the Spotlight' berichtjes verwachten op mijn blog. Zoals je misschien hebt gelezen, ben ik vanaf nu één van organisatoren van de Facebook groep Online Stampin' Party. Hierin komt de rubriek In the Spotlight wekelijks terug. Dit kan zijn met een bepaalde stempelset of een bepaald thema, een kleur, etc. Deze keer was het een vrij thema uit de nieuwe Herfst/winter catalogus 2017-2018, zodat we je alvast een voorproefje konden geven van wat voor leuks er komen gaat. 

www.carooskaartjes.blogspot.com


Ben jij ook gek op zonnebloemen? De zonnebloemen in de Painted Harvest stempelset doen me denken aan vakanties in Frankrijk, waar velden vol staan en aan Vincent van Gogh. Leuk feitje hierbij is, dat mijn oma een achternicht was van Vincent van Gogh. 

Aangezien het gisteren wat herfstachtig weer was, vond ik het tijd om de boel een beetje op te fleuren en ik ben aan de slag gegaan met deze bundle in combinatie met de Nederlandse stempelset Recht uit het Hart. 

Hierboven zie je mijn allereerste kaartje met deze combinatie en er zullen er zeker nog meer volgen. Want ik vind de Painted Harvest bundle bovenverwachting leuk! Eerlijk gezegd twijfelde ik een beetje of ik deze set wel moest aanschaffen, maar ik als achterachterfamilie van Vincent van Gogh moest ik deze set toch wel in mijn collectie opnemen vond ik. Deze set is bruikbaar voor zoveel gelegenheden en zeker in combinatie met de Nederlandse tekststempels.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Ook het tweede kaartje wat ik met deze set maakte is een collage kaartje. Je kunt je eigen achtergrondjes maken met deze mooie 2 stap stempels. 

www.carooskaartjes.blogspot.com

En tot slot heb ik ook nog een klein doosje gemaakt met het Gift Bag Punch Board. Want deze stempelset is ook heel geschikt om je cadeautjes mee op te fleuren.

En zo zie je maar weer, ik had niet gedacht zo'n lol te hebben met een paar zonnebloemen, maar ze hebben gisteren het zonnetje in huis gebracht hier.

Wil je nog een leuk voorbeeld zien met deze nieuwe herfstbundle, neem dan straks nog even een kijkje bij mijn collega Danielle. Zij zal later vandaag ook een leuk project op haar blog laten zien.

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up! producten voor bovenstaande creaties:

Deze producten staan in de Stampin' Up!® jaarcatalogus 2017-2018  
en zijn in ieder geval verkrijgbaar t/m 31 mei 2018

Bestellen kan via: carooskaartjes@hotmail.nl

2 opmerkingen:

D. Bennenk zei

Gaaf, Caro! Het tasje is m'n favoriet.

Caroline zei

schitterende voorbeelden van deze Van Gogh set en het tasje is te gek
Liefs Caroline

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: