"/""" Caro's Kaartjes: Twist fold fun kaart met Daisy pons

Pagina's

26 juli 2017

Twist fold fun kaart met Daisy pons

Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Wil je meer informatie of wil je een bestelling plaatsen? Mail dan gerust naar carooskaartjes@hotmail.nl  Ik help je graag!

Hoera, de Delightful Daisy bundle en de Daisy pons zijn weer te bestellen bij Stampin' Up! Dat verdient een bloemetje.

Daisy Delight bundle - Stampin' Up!®

Deze bundle was meteen vanaf het begin zo populair, dat hij niet aan te slepen was. Nu gelukkig weer terug in voorraad. Had jij deze leuke bundle of de pons ook op je verlanglijstje staan en wil je 'm graag bestellen? Stuur me dan een mailtje; carooskaartjes@hotmail.nl. A.s.  weekend ga ik namelijk weer bestellen en dan bestel ik 'm meteen voor je mee! 


Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Wil je meer informatie of wil je een bestelling plaatsen? Mail dan gerust naar carooskaartjes@hotmail.nl  Ik help je graag!


Deze twist fold fun kaart heb ik al een poosje geleden gemaakt, toen ik met een serie creaties met de Delightful Daisy bundle bezig was. Heb je deze gemist, dan kun je dit terugkijken door {hier} te klikken. Je vindt in die andere blogpost ook een video hoe je een leuk doosje kunt maken met behulp het envelope punch board. En je kunt doorhoppen naar nog meer leuke inspiratie met deze SUper leuke bundle.

De twist fold fun kaart had ik al eerder gezien bij Amerikaanse collega Do Stamping. Dit kaartmodelletje heb ik onthouden en toen ik de daisy pons zag moest ik daar opeens weer aan denken. Dus snel het filmpje opgezocht en lekker aan de slag gegaan. Wil jij ook zo'n leuke twist fold fun kaart maken, is hier het filmpje dat ik heb gebruikt om mijn kaartje te maken. 




Wow, wat een feest en dat op de woensdag! En het zonnetje gaat ook nog eens schijnen. Het kan niet op vandaag...tijd om lekker te gaan freubelen of misschien toch eerst naar het strand? Mmmmm....vakantiedilemma's!



Wat je ook gaat doen vandaag....GENIET!

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up! producten voor bovenstaande kaart:

Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Op 29 juli a.s. doe ik de laatste bestelling voor juli
Wil je mee bestellen?
Stuur dan jouw bestelwensen naar carooskaartjes@hotmail.nl




In juli heeft Stampin' Up! een leuke vakantiedeal!
Je krijgt je bij iedere bestelling van €60 een code toegestuurd
Met deze code krijg je in augustus €6,00 korting op je bestelling.
Bij €120 krijg je 2 codes enz. 
Bestel je boven de €60, dan zijn jouw verzendkosten gratis 
en wordt jouw bestelling bij je thuis bezorgd.







Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: