"/""" Caro's Kaartjes: Soft Sayings Card kit doosje

Pagina's

3 juli 2017

Soft Sayings Card kit doosje


Stampin' Up! producten zijn in Nederland o.a. verkrijgbaar via Caro's Kaartjes; carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo en leuk dat je weer een bezoekje brengt aan mijn blog.

Ook vandaag staat de Soft Sayings Card kit weer centraal in deze blogpost, omdat je er zoveel leuke creaties mee kunt maken. Graag laat ik je zien wat je nog meer kun maken. Zo liet ik je afgelopen zaterdag een kleine verpakking zien, gisteren een verjaardag mini album en vandaag heb ik weer iets anders voor je in petto.

In de Soft Sayings Card kit zitten namelijk 4 kleine vierkante kaartjes. Deze vond ik zo schattig!

Het leek me leuk om hier een doosje omheen te maken, zodat ik dit als cadeautje weg kan geven.
En toen herinnerde ik me één van de eerste card kits van Stampin' Up! De hip hip hooray card kit. Met deze kit had ik bij een Amerikaanse collega ook eens een leuk doosje gezien. Ja, zoiets moest het worden! 

Toch grappig, wat we allemaal zo in ons geheugen bewaren, wat later dan toch weer naar boven komt borrelen.

Idee geboren, maar hoe zag het er ook alweer precies uit? Enfin, ik ging speuren op internet en jawel, na veel te lang te zijn blijven hangen door diverse afleidingen, had ik toch het desbetreffende doosje gevonden. En wat denk je...er was ook nog een filmpje van! Helemaal te gek.





Met 1 van de kaarten heb ik dit doosje nagemaakt. De maten moest ik iets aanpassen, maar het principe van het doosje is hetzelfde.

Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar in Nederland via Caro's Kaartjes; carooskaartjes@hotmail.nl


Het is toch leuk om te ontdekken dat je meer kunt doen met zo'n standaard kit dan alleen maar kaartjes maken. Alhoewel daar natuurlijk ook helemaal niets mis mee is, want ze zijn gewoon hartstikke leuk. En ook nog eens goedkoper als wanneer je ze gewoon bij de boekhandel moet kopen!
Zeker als je gebruik maakt van de leuke aanbieding dit nog tot en met morgen geldig is.

www.carooskaartjes.blogspot.com
SOFT SAYINGS CARD KIT

Een complete kit waar alles al in zit:
  • alle materialen om 20 kaarten te maken (er zijn 10 verschillende kaarten)
  • een stempelset met 10 stempels
  • een acrylblok om de stempels op te monteren
  • een inktkussentje
  • een velletje dimensionals
  • een rolletje washi-tape
  • de werkbeschrijving
  • en dat alles verpakt in een mooie bewaardoos


Het enige dat je nog nodig hebt is lijm.


www.carooskaartjes.blogspot.com

een Multi Purpose Liquid Glue 
(totale waarde € 47,50) 
voor slechts € 39,50*
***

www.carooskaartjes.blogspot.com

een Multi Purpose Liquid Glue 
een Soft Sayings Card Kit refill

 (totale waarde € 72.50) 
voor slechts € 59.50*

Wil je zelf of samen met je vriendin aan de slag met de Soft Sayings Card Kit, stuur dan een email naar carooskaartjes@hotmail.nl om hem te bestellen.

Deze “Share a Perfect kit” aanbieding

is geldig tot en met dinsdag 4 juli 2017 23:59 uur 

Vergeet niet te vermelden welke je aanbieding je wilt.
Morgen de laatste in deze serie met variaties op de Soft Sayings Card Kit. 

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up! producten om bovenstaande creaties mee te maken:

Heb je interesse in één van deze producten? 
Klik dan op het plaatje hieronder
en vindt meer informatie in de Stampin' Up! webwinkel.

Mocht je een product willen bestellen, 
dan kan dat via de webwinkel (betaling kan met credit card)



Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: