"/""" Caro's Kaartjes: High Tide trio

Pagina's

23 juni 2017

High Tide trio

www.carooskaartjes.blogspot.com


Door mijn vriendin Leoni ben ik helemaal aangestoken met enthousiasme voor de stempelset High Tide. Met deze stempelset kun je hele leuke strandachtige tafereeltjes maken. 

Maar soms hebben anderen ook al zulke leuke dingen gemaakt en vind ik het ook weleens heerlijk om gewoon iets van Pinterest na te maken. En dat heb ik met deze set ook gedaan. 

Vandaag laat ik jullie dan ook graag een leuke set van 3 kaartjes zien, welke ik heb nagemaakt naar een aantal voorbeelden van mijn superleuke Engelse collega Mikaela Titheridge. Mikaela heeft een hele mooie stijl vind ik. 

Naar aanleiding van haar voorbeelden en het enthousiasme van Leoni, kon ik niet anders dan met deze stempelset aan de slag gaan. En ja, ik ben echt overstag! Ik vind 'm ook SUper!

En hij is helemaal toepasselijk met het mooie weer van de afgelopen tijd. Kon ik mooi een beetje afkoelen aan mijn eigen gemaakte watertjes. 

Ik word hier echt blij van en ik hoop jij ook! 

Dit weekend ga ik weer bestellen. Mocht jij nog Stampin' Up! producten nodig hebben en mee willen bestellen, dan hoor ik dat graag voor 23 juni 2017 (vandaag!) via carooskaartjes@hotmail.nl
Mail je voor 19.00 uur, dan kan jouw bestelling nog mee met deze ronde.

Workshop High Tide
Op vrijdag 30 juni 2017 



We gaan een 3-D schilderijtje maken met strandthema 
een paar kaartjes met de stempelset High Tide 
(pg. 140 in de nieuwe Stampin' Up! catalogus).

​Het begint om 20.00 uur en duurt tot ongeveer 22.30 uur
Deze avond zal plaatsvinden bij mij thuis in Wateringen

Er is plaats voor max. 6 deelnemers.

Kosten bedragen €17,50 (inclusief koffie/thee/lekkers)
Kosten inclusief de prachtige High Tide stempelset (t.w.v. €31) €38,50

Opgeven voor deze workshop kan tot en met 25 juni a.s. via carooskaartjes@hotmail.nl
Dit in verband met de voorbereiding en eventueel bestellen van stempelsets c.q. aanvullende materialen.


Ik wens je een heel fijne weekend toe...

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up! producten om bovenstaande kaarten mee te maken:

Heb je interesse in één van deze producten? 
Klik dan op het plaatje en vindt meer informatie in de Stampin' Up! webwinkel.
Mocht je een product willen bestellen, dan kan dat via de webwinkel (betaling kan met credit card)

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: