"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Blooms & wishes rak kaartjes

Pagina's

28 april 2017

Stampin' Up! Blooms & wishes rak kaartjes


www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl

Vorige maand heb ik mij aangesloten bij een Internationale Facebookgroep, waarbij het versturen van een kaartje en het plezier van iemand anders centraal staat. Deze groep op Facebook heet Random Act of Kindness Card group. Het is een groep voor Stampin' Up! liefhebbers. Iedereen die het leuk vindt om een kaartje gemaakt met Stampin' Up!® producten uit de huidige catalogus te versturen is welkom.

Speciaal voor deze groep heb ik een aantal snelle kaarten gemaakt, die je ook heel goed als beginnend stempelaar kunt maken. Terwijl ik bezig was met het maken van deze kaartjes, bedacht ik me, dat het misschien leuk was om een filmpje te maken voor mensen die net beginnen met stempelen. Hierbij moest ik meteen denken aan mijn tante Nel en nicht Carol, die al een paar keer hadden gevraagd, hoe krijg je nu een mooie afdruk? Daarom laat ik dat graag in het volgende filmpje zien. 

Het filmpje is al ongeveer een maand geleden opgenomen, toen het van dat takkenweer was. Helaas was ik er nog niet aan toegekomen om het filmpje te bewerken .Het valt allemaal nog niet mee om filmpjes te maken, maar oefening baart kunst toch?  Hier is het filmpje, veel kijkplezier...




In het filmpje laat ik je zien hoe je een liggende kaart maakt, maar je kunt deze kaart ook heel leuk staand maken. Dan ziet het er net even anders uit, kijk maar...

www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl


Of je kunt gewoon meteen op je kaart basis stempelen en een klein kaartje maken.

www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl

Ik vond het concept van het versturen van een kaartje om iemand te verrassen zo leuk, dat ik zelf ook een groep op heb gestart voor Nederlandse liefhebbers van Stampin' Up! 

In deze groep gaat het dus om het versturen van een kaartje en niet zo zeer om het ontvangen, alhoewel dat natuurlijk een leuke bonus is. Je kunt je per maand opgeven en wanneer je mee doet stuur je minimaal 1 kaart gemaakt met Stampin' Up! producten uit de huidige catalogi. 

Dit is zowel voor demo's als voor klanten leuk. Klanten kunnen meteen hun gekochte mooie Stampin' Up! spulletjes gebruiken om iets leuks te maken en demo's vinden het leuk om nieuwe inspiratie voorbij te zien komen en hun favoriete hobby met anderen te delen. 

Iedereen die Stampin' Up! fan is, is dus welkom in deze groep! Zit je op Facebook en wil je meedoen? Klik dan op het onderstaande plaatje, dan kun je je aanmelden.

Inmiddels hebben we al meer dan 50 enthousiaste leden! Er is nog ruimte genoeg voor iedereen die mee wil doen.

www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl


Tot Stempels!




Voor bovenstaande creaties heb ik de volgende Stampin' Up! producten gebruikt:


Mocht je Stampin' Up!® producten willen bestellen,
dan kan dat via Caro's Kaartjes

Klik op onderstaand plaatje en shop online of
stuur jouw bestelwensen via de mail naar carooskaartjes@hotmail.nl
en dan maak ik het graag voor je in orde

Let op: Voor alle producten op de retired lijst geldt OP = OP!

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: