"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Succulent Garden

Pagina's

28 maart 2017

Stampin' Up! Succulent Garden

www.carooskaartjes.blogspot.com

Ik ben lekker aan de slag geweest met het Succulent Garden papier en de bijbehorende stempels en stansen. Het papier is echt zo gaaf! Ook super leuk om doosje mee te maken of mee te scrappen.

En wist je al, dat je dit mooie Succulent Garden design papier nu ook als GRATIS Sale-A-Bration product kunt uitkiezen bij een bestelling van €60? Je hebt nog tot en met vrijdag om van deze mooie actie gebruik te maken.

Bundle So Succulent Photopolymer bestelnr 145185
Prijs€ 58,50

GRATIS SALE-A-BRATION ITEM bij een bestelling van €60
bestelnr 147363                        Succulent Garden Design papier

Wanneer je de Succulent bundle aanschaft + bijv. een flesje lijm, dan zit je al aan het Sale-A-Bration bedrag en kun je het prachtige bijpassende papier uitzoeken. Zo heb je gegarandeerd genoeg voor uren freubelplezier!

Wil jij nog gebruik maken van de Sale-A-Bration actie? 
Stuur dan jouw bestelwensen door naar carooskaartjes@hotmail.nl, zodat ik ook jouw bestelling nog voor de sluiting van Sale-A-Bration op 31 maart a.s. kan bestellen

Je hebt met dit prachtige papier in combinatie met de schattige stempeltjes en een paar stansjes al heel snel een leuk kaartje gemaakt, zoals je hierboven kunt zien. Wat is het toch fijn als de kleuren allemaal bij elkaar passen. Daarom vind ik Stampin' Up! zo'n geweldig merk.


www.carooskaartjes.blogspot.com

En terwijl ik zo lekker bezig was wilde ik eigenlijk ook wel wat Nederlandse tekstjes toevoegen.

Dit papier en deze stempels combineren ook super mooi met de Nederlandse Stampin' Up! stempelset Recht uit het Hart.  Kijk maar eens. Door een paar keer dezelfde tekst te herhalen krijg je een hartstikke leuk effect. Ongeveer hetzelfde kaartje als hierboven, maar toch net even anders.


Ik had er zo'n schik in, dat ik gewoon nog een kaartje heb gemaakt. Maar ik moet zeggen, dat ze met design papier toch net wat meer "af" zijn. Vind je ook niet?

Tot Stempels!



Voor deze kaartjes heb ik de volgende 
Stampin' Up!® producten gebruikt:

Mocht je Stampin' Up!® producten willen bestellen,
dan kan dat via Caro's Kaartjes

Klik op onderstaand plaatje en shop online of
stuur jouw bestelwensen via de mail naar carooskaartjes@hotmail.nl
en dan maak ik het graag voor je in orde

-NOG SLECHTS een paar dagen is het SALE-A-BRATION! -
Wat betekent, dat je bij iedere €60 GRATIS 1 product
mag uitzoeken uit de Sale-A-Bration folder
of uit de nieuwe Sale-A-Bration bijlage





Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: