"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! ® Nederlandse toer

Pagina's

21 maart 2017

Stampin' Up! ® Nederlandse toer




Oepsie, ik loop een beetje achter met bloggen...

Vorige week, ben ik met een aantal gezellige dames uit mijn team te gast geweest bij de Nederlandse Toer van Stampin' Up!® in het Hampshire hotel in Den Haag.

Stampin' Up!® had deze toer speciaal georganiseerd voor mensen die nog niet zo lang met Stampin' Up!® actief zijn. Tijdens deze avond werd het informatieve met het creatieve gecombineerd.

Zo heeft Damir, onze landmanager, eerst iets over het bedrijf Stampin' Up!® vertelt. Hij vertelde over hoe Shelli samen met haar zus destijds vanuit hun huiskamer zijn begonnen en hij vertelde over hoe het bedrijf zich heeft ontwikkeld en hoe het op dit moment in elkaar steekt.

Daarna waren er nog hele informatieve praatjes van collega demonstratrices Hélène en Carmen, die wat tips en tricks uit de praktijk deelden. Ondanks dat ik al een tijdje met Stampin' Up! bezig ben, is het toch altijd weer leuk om tips van anderen te horen. Het kan soms net dat moment zijn, dat die ene tip "aankomt" en je een stukje verder op weg helpt.


Na al het gepraat deelde Cathy, van het Europese hoofdkantoor, nog wat leuke voorbeelden met ons en daarna mochten we ook zelf lekker aan de slag.

Hier zie je dat ik al lekker bezig ben geweest een feestelijke kaart te maken.



Uiteindelijk had ik zelfs deze 2 leuke projecten af! Enig toch?


Er was ook een prize patrol, een soort Oprah momentje, waarbij Mardette in de prijzen viel en deze mooie Stampin' Up! schort won. Nu kan zij haar workshops voortaan heel professioneel geven met deze schort aan.

www.carooskaartjes.blogspot.com
Onderaan deze blogpost kun je een overzichtje vinden,
met welke Stampin' Up! producten dit doosje is gemaakt.

Natuurlijk had ik ook voor iedereen uit mijn team nog een kleinigheidje meegenomen. 

Het is iets eenvoudigs geworden, want ik kwam pas 's middags op dit idee en moest dus als een jekko deze sour cream boxjes nog maken. Maar oh oh, wat zijn die toch altijd leuk om weg te geven!

Deze heb ik gemaakt met het Inside the lines papier uit de Sale-A-Bration folder. 
Je kunt dit papier gratis krijgen bij een bestelling van €60. 
De Sale-A-Bration actie loopt nog tot en met 31 maart en daarna is dit niet meer verkrijgbaar.

Met dank aan collega Margriet, voor de inspiratie met dit papier. Zij had er ook al een aantal leuke dingen mee gemaakt.


Tot slot hebben we natuurlijk ook nog even een groepsfoto gemaakt. Helaas was niet iedereen meer aanwezig, maar zoals je kunt zien, mocht dat de pret niet drukken. We zijn een gezellig stel zo bij elkaar!


Lijkt het jou ook leuk om bij de Stampin' Up! familie te komen? 
Wil je hier meer informatie over? 
Mail me dan gerust; carooskaartjes@hotmail.nl
Sale-A-Bration is de beste tijd van het jaar om je bij Stampin' Up!® aan te sluiten!



Tot Stempels


Photobucket


 De volgende Stampin' Up!® producten heb ik gebruikt om het Sour Cream doosje te maken:

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: