"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Cupcakes and Carousels deel 4

Pagina's

24 februari 2017

Stampin' Up!® Cupcakes and Carousels deel 4


www.carooskaartjes@hotmail.nl

Alweer de laatste creatie in deze serie. Het ontwerp van deze kaart kwam eigenlijk tot stand, terwijl ik de binnenkant van de eerste kaart aan het maken was. Ik vond de combinatie van het roze en het blauw op het witte karton echt lekker fris en daar werd ik wel blij van.

Ik wilde wat anders maken dan wat ik tot nu toe met deze set heb gezien en daarom heb ik er mini kaartjes van 9 x 9 cm mee gemaakt in deze frisse variant. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de Stitched shapes stansen in combinatie met de layering square stansen, die voor een mooi randje zorgen.

Naast de Carousels birthday stempelset heb ik ook de all time favoriet Gorgeous Grunge er weer eens bij gepakt. Hiermee heb ik met Blushing Bride inkt roze spettertjes op het kaartje toegevoegd als extra accent.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Alles bij elkaar heb ik zo 6 kaartjes gemaakt en deze leuk verpakt in een bijpassend doosje.
Zo kun je ze ook weggeven als cadeautje.

Voor het doosje heb ik een stuk Thick whisper white cardstok (dikker wit kaartkarton van Stampin' Up!®) afgesneden op 6.3/4 x 6.3/4 inch (17,2 x 17,2 cm).
Ril dit rondom op 1.1/4 inch (3,2 cm)
Knip de rechter rillijn in tot aan de 1e rillijn, draai je doosje 1/4 en doe dit nogmaals,
draai iedere keer een kwartslag en herhaal deze handeling tot je helemaal rond bent.
Nu kun je je doosje in elkaar gaan plakken.

-->
1.1/4 inch 4.1/4 inch 1.1/4 inch
3,2 cm 3,2 cm
6.3/4 x 6.3/4 inch
17,2 x 17.2 cm
Inknippen op de dikke rode lijnen

Voor de deksel doe je hetzelfde, alleen snij je je papier 1 à 2 mm groter af, zodat je deksel makkelijk op je doosje past. Pons voordat je de deksel in elkaar zet nog even een half rondje uit de zijkanten, zodat je de deksel makkelijker van je doosje af kunt tillen. Hiervoor heb ik een cirkelpons van 1.5 inch gebruikt,

Je kunt dit doosje natuurlijk helemaal versieren zoals je zelf leuk vindt. Ik heb voor dezelfde layout gekozen als de kaartjes en heb het doosje dichtgeknoopt met een Pool Party (blauw) lint.

Ik hoop dat je dit een leuk project vindt en dat je het eens na gaat maken. Die doosjes zijn zo makkelijk en erg leuk om te maken. En nog leuker om weg te geven! Je kunt er natuurlijk ook iets anders in doen dan kaartjes. 

Vanavond ga ik er nog een bestelling uit doen. Wil je meeliften?
Mail dan jouw bestelwensen voor 24 februari 2017 19.00 uur door naar carooskaartjes@hotmail.nl

Een heel fijn weekend gewenst en tot stempels!


Photobucket

Voor dit project heb ik de volgende 
Stampin' Up!® producten gebruikt:

Mocht je Stampin' Up!® producten willen bestellen,
dan kan dat via Caro's Kaartjes

Klik op onderstaand plaatje en shop online of
stuur jouw bestelwensen via de mail naar carooskaartjes@hotmail.nl
en dan maak ik het graag voor je in orde

- Het is nog steeds SALE-A-BRATION! -
Wat betekent, dat je bij iedere €60 iets GRATIS
mag uitzoeken uit de Sale-A-Bration folder
of uit de nieuwe Sale-A-Bration bijlage

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: