"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Cupcakes and carousels deel 3

Pagina's

22 februari 2017

Stampin' Up!® Cupcakes and carousels deel 3

www.carooskaartjes.blogspot.com

Normaal is geel niet een kleur, waar ik snel aan denk bij het maken van een kaart. Maar in het Cupcakes and Carousels design papier zitten toch erg leuke papiertjes waar ook zacht geel in verwerkt is. Vandaar dat ik eens wilde proberen een beetje buiten mijn comfort zone te treden en een "gele" kaart te maken.

Hiervoor heb ik wel wat hulpmiddelen ingeschakeld uit de Cupcakes and Carousels embellishment kit, waar zulke gezellige spulletjes inzitten, dat je creatie al snel leuk is!

Al met al had ik er best lol in zo met dat geel en denk ik dat de kaart ook best aardig gelukt is.

www.carooskaartjes.blogspot.com

In eerste instantie had ik voor de bovenste kaart bedacht, om de rechterkant helemaal met gestempelde tekst te maken. Maar dat vond ik voor die kaart niet echt geweldig. En toen had ik een leuk blaadje met gestempelde tekst over. Daar heb ik meteen nog maar even een kaartje mee gemaakt in dezelfde trend, maar dan net even anders.

Op beide kaarten heb ik de nieuwe Stitched Shapes stansen gebruikt. Die vind ik toch zo leuk!
Voorheen was ik altijd druk met het prikken van een randje en nu stans ik meteen een stikrandje mee uit. Helemaal handig!

En zo had ik niet 1 maar meteen 2 gele kaarten. Welke is jouw favoriet?

Tot Stempels!


Photobucket


Voor dit project heb ik de volgende 
Stampin' Up!® producten gebruikt:

Mocht je Stampin' Up!® producten willen bestellen,
dan kan dat via Caro's Kaartjes

Klik op onderstaand plaatje en shop online of
stuur jouw bestelwensen via de mail naar carooskaartjes@hotmail.nl
en dan maak ik het graag voor je in orde

- Het is nog steeds SALE-A-BRATION! -
Wat betekent, dat je bij iedere €60 iets GRATIS
mag uitzoeken uit de Sale-A-Bration folder
of uit de nieuwe Sale-A-Bration bijlage

2 opmerkingen:

Bianca zei

Ik vind ze alle twee erg leuk en kan dus niet kiezen. lekker vrolijk word je van het geel en het fleurige dsp. Maar als ik langer kijk dan ga ik toch voor de 1e kaart omdat deze rustiger is.

Creation by Heart zei

Het eerste kaartje heeft mijn voorkeur, hou van de stijl, maar het tekst DSP van de tweede is bijzonder, dus eigenlijk allebei goed:)
Lieve groeten, Henny

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: