"/""" Caro's Kaartjes: Happy Valentine's Day!

Pagina's

14 februari 2017

Happy Valentine's Day!



Ik hoop dat iedereen een hele fijne valentijnsdag heeft vandaag.
Misschien denk je wel, wat een commercieel gedoe, zo'n dag heb je toch niet nodig om liefde aan iemand te schenken? 

Maar ik denk, dat het hartstikke leuk is om op een dag als deze iemand even een klein gebaar te schenken en ze te laten weten dat je aan ze denkt. Want wees nou eerlijk, in de hectiek van alledag vergeten we zo vaak stil te staan bij wat nou werkelijk belangrijk is. 

Daarom heb ik een aantal lieve vrienden en vriendinnen, die ik niet zo vaak zie, maar aan wie ik wel denk, een klein kaartje gestuurd voor Valentijn.




En een aantal lieve mensen hebben ook lekkere Valentijnschocolaatjes in de bus ontvangen. Lekker voor onder het knutselen. :) 

Niets leuker dan iemand te verrassen met een klein beetje liefde!

Deze valentijnskaartjes en chocolade verpakkingen zijn gemaakt met de volgende Stampin' Up! producten:

Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.
Wil je Stampin' Up! producten bestellen?
Klik op onderstaand plaatje om doorgeschakeld te worden 
naar de Stampin' Up! webwinkel 
of stuur jouw bestelwensen via de mail 
Ik help je graag!

De eerst volgende verzamelbestelling is op 17 februari a.s.

Tot Stempels!



Photobucket

2 opmerkingen:

Diny zei

Wat een mooi gebaar met deze lieve kaartje Caroline.....prachtig!
Groetjes Diny

Gerda zei

Wat leuk. En de tekst? Is dat ook een stempel? Of getypt?

Groetje Gerda

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: