"/""" Caro's Kaartjes: Lift me Up! - Stampin' Up!

Pagina's

16 januari 2017

Lift me Up! - Stampin' Up!

www.carooskaartjes.blogspot.com; carooskaartjes@hotmail.nl

Hoi hoi,

Vorige week zag ik op Instragram bij Emma, de Coastal Crafter, zo'n leuk kaartje met de luchtballonnen stempelset van Stampin' Up! Zoiets wilde ik ook graag eens maken. 
En zo vertaalde ik de leuke kaart van Emma naar een gezellige verpakking voor een klein verjaardagscadeautje.

www.carooskaartjes.blogspot.com; carooskaartjes@hotmail.nl

Met het gift bag punch board heb je in relatief korte tijd een leuke verpakking gemaakt, mits je weet hoe het punch board werkt. Hiervoor zijn op you tube genoeg filmpjes te vinden!
Je met dit punch board zakjes, maar ook doosjes maken en je schijnt er zelfs ook een soort cadeau-enveloppen mee te kunnen maken, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.
De ballonnen heb ik uitgestanst met de bijpassende Up & Away stansen. Het is zo fijn als je niet alles hoeft te knippen! 

www.carooskaartjes.blogspot.com; carooskaartjes@hotmail.nl

Ik was zo lekker bezig, dat ik er ook meteen maar een bijpassend kaartje bij heb gemaakt.
Het design papier, dat ik hier heb gebruikt, komt uit de Sale-A-Bration folder (pag.6) en kun je als GRATIS extra item kiezen wanneer je voor €60 aan Stampin' Up! producten aanschaft. Bij iedere €60 mag je 1 GRATIS item uit deze exclusieve folder uitzoeken. Deze producten kun je dus niet kopen en ze zijn slechts verkrijgbaar tot en met 31 maart a.s.

www.carooskaartjes.blogspot.com; carooskaartjes@hotmail.nl


Het is erg leuk papier en ook nog gratis te verkrijgen! Je kunt hiermee heel gaaf scrappen of nog veel meer leuke verpakkingen te maken. Deze stempselset en stansen passen ook perfect bij dit papier! Samen goed voor heel veel uurtjes freubelplezier en lekker veel leuke creaties.

Ik ben nog niet uitgespeeld met deze combinatie! Op dit moment ben ik bezig om Project Life kaartjes te maken met deze SUper leuke set. Echt te leuk om te doen! Ik zal ze binnenkort showen als ze af zijn.

Tot Stempels!


Photobucket

Deze Stampin' Up! producten heb ik gebruikt voor bovenstaande creaties:

* De eerstvolgende verzamelbestelling is op 21 januari 2017 *
Wil je meebestellen? 
Geef jouw bestelling dan graag voor 21 januari 2017 19.00 uur door via: carooskaartjes@hotmail.nl

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: