"/""" Caro's Kaartjes: Dragonfly Dreams

Pagina's

13 januari 2017

Dragonfly Dreams

www.carooskaartjes.blogspot.com

Hoi hoi,

Het is alweer vrijdag! De week is omgevlogen zeg.
Druk weekje gehad met een BHV cursus, een oefenwedstrijd van onze jongste zoon en allerhande voorbereidingen voor onze teamdag van zondag 22 januari a.s. En voor je het weet is het dan alweer vrijdag!

Er bleef niet veel tijd over om te bloggen, maar ik heb jullie mijn allereerste creaties met producten uit de nieuwe Stampin' Up!® lente/zomer catalogus nog helemaal niet laten zien. Dat kan natuurlijk niet! 

De Dragon Fly Dreams bundle was het allereerste, dat ik uit de nieuwe catalogus heb besteld.
Ik was meteen verliefd op deze stansen! 
Met deze stansen heb je verder niet veel meer nodig. Ze zijn op zichzelf al prachtig vind ik.

Met deze bundle heb ik ook als allereerste geƫxperimenteerd en ik vond het leuk!

Op bovenstaand doosje heb ik een simpel achtergrondje gemaakt met een aquapainter (waterpen) en wat inkt in de kleur sweet suger plum (licht paars). Gewoon wat inkt oppakken met de waterpen uit de deksel van een inktpad en dan van links naar rechts (of andersom) in een streep beweging heen en weer over het papier gaan van boven naar het midden. Zorg er bij whisper white papier wel voor, dat je niet te vaak over dezelfde plek gaat, anders gaat het papier kapot. Maar als je gewoon 1 keer heen en weer gaat droogt het prima op! Daarna doe je hetzelfde maar dan van onder naar boven.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Op dit doosje heb ik nog een tekstje toegevoegd uit de Nederlandse stempelset Recht uit het hart van Stampin' Up!®. In de doosjes heb ik ponsen verpakt en zo kon ik ze een beetje uit elkaar houden. 


www.carooskaartjes@hotmail.nl

Ik was zo lekker bezig, dat ik besloot om met hetzelfde concept ook wat kaartjes te maken.
Het leuke is, dat ze toch iedere keer net iets anders zijn door de achtergrondjes, want met de techniek die ik hierboven heb beschreven is het nooit helemaal hetzelfde.

Bij de kaartjes heb ik bijpassende envelopjes gemaakt met het In Color design papier van Stampin' Up!®


Als finishing touch heb ik de achtergrond bewerkt met de Wink of Stella (soort glitterpen).
Hiermee krijg je een mooi subtiel Tinkerbell glimmertje op je kaart, wat het naar mijn idee net even iets specialer maakt.

Ja, ik werd helemaal blij van deze libelles. 

Ik wens je een fijne vrijdag en een heel gezellig weekend!

Tot Stempels!


Photobucket


De onderstaande Stampin' Up!® producten heb ik gebuikt voor bovenstaande creaties:
Vind je de Dragon Fly dreams ook zo te gek? Ze zijn te bestellen! 
Op 21 januari a.s. doe ik weer een verzamelbestelling
Bestellen kan via carooskaartjes@hotmail.nl
Gave stansen in de aanbieding bij Stampin' Up!®
Neem een kijkje in de Clearance Rack (uitverkoophoek) in de webwinkel!
- ook gewoon via de mail bestelbaar, zolang de voorraad strekt-
Klik op een plaatje om doorgeschakeld te worden naar de webwinkel.

1 opmerking:

Jantine zei

Heel erg leuk, Caro!
Groetjes,
Jantine

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: