"/""" Caro's Kaartjes: What will you stamp #74 - Pop of Paradise

Pagina's

25 juli 2016

What will you stamp #74 - Pop of Paradise

www.carooskaartjes.blogspot.com

Afgelopen weekend heb ik 3 blenderpennen ingepakt als verrassing. Het was best warm en gelukkig mocht ik voor What will you stamp met de Pop of Paradise stempelset werken. En zo in het zonnetje waande ik me helemaal in tropische sferen. Ik kreeg meteen lekker een vakantie gevoel en dat was te merken ook! Mèn, wat heb ik lang gedaan over 3 blenderpennen inpakken! Normaliter heb ik zoiets in een uurtje wel gefixt, maar deze keer niet hoor! Welnee, ik heb er de hele middag over gedaan. Het was eigenlijk te warm om iets te knutselen.


Deze week is bij What will you stamp de Pop of Paradise stempelset in de picture. Heb je deze in de kast staan? Doe dan gezellig mee en maak er een leuke creatie mee. Upload jouw creatie via www.whatwillyoustamp.blogspot.com en wie weet word jij uitgekozen als gast designer voor de volgende keer.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Je begrijpt natuurlijk wel dat ik het niet bij die 3 ingepakte blenderpennen heb gelaten nu ik toch zo lekker relaxed bezig was. Ik had laatst namelijk ook wat van die leuke transparante doosjes besteld.
Erg leuk om een kleinigheidje in te verpakken. Wij noemen een kleinigheidje hier thuis altijd een klein geitje, dus ik moet altijd oppassen dat ik dat niet typ als ik mijn berichtjes schrijf. Hebben jullie ook van die woordgrapjes?

www.carooskaartjes.blogspot.com

Het doosje heb ik gevuld met tictacs en daarna heb ik er een strook Pop of Paradise design papier omheen gevouwen van 5 cm breed.
De bladeren zijn gestempeld met een nieuw Ombre inktpad in de kleur Bermuda Bay.
Ik vind dat een lekkere frisse tegenhanger van het roze (melon mambo) van de flamingo en het geeft mij in ieder geval echt een tropisch gevoel.



Vergeet niet dat je nog tot en met 31 juli a.s. gebruik kunt maken van de Bonus Dagen bij Stampin' Up! Je krijgt bij iedere €60 besteed aan Stampin' Up! producten deze maand een Bonus Dagen kortingsvoucher van €6, welke je in augustus kunt besteden. Mocht je nog gebruik willen maken van deze leuk deal, stuur dan jouw bestelwensen door via carooskaartjes@hotmail.nl. Ik help je graag!

Fijne maandag gewenst.

Tot Stempels!


Photobucket

Alle Stampin' Up! producten uit onderstaande lijst zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan!
Klik op onderstaande afbeelding en bestel direct in de Stampin' Up! webwinkel.

Je kunt jouw favoriete producten ook via mij bestellen.
Stuur me in dat geval een mailtje met jouw bestelwensen.

Ik help je graag!

  Product Lijst

4 opmerkingen:

Unknown zei

ze zijn leuk! xx

Carolina Evans zei

Fabulous!!!!

Leonie Schroder zei

I love the colours you used - one of my favourite combo's oh and those pen embellishments are so cute!

Gail Davidson zei

These are just too darn cute Caro! Love 'em! xo

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: