"/""" Caro's Kaartjes: What Will You Stamp # 73 - Jar of Love

Pagina's

18 juli 2016

What Will You Stamp # 73 - Jar of Love


Vorige week heb ik een weekje overgeslagen, omdat ik even een beetje in de lappenmand zat.
Maar vandaag ben ik er weer gezellig bij met een nieuwe creatie voor de uitdaging van What Will You Stamp. Deze week staat de Jar of Love bundle centraal. Een super leuke zeer veelzijdige bundel waar je veel kanten mee op kunt. Zo kun je hier hele leuke shakercards mee maken, maar je kunt ook de bloemetjes apart gebruiken op een kaart of leuke potjes met gezellige inhoud stempelen. Ook zitten er veel bijpasende tekstjes in deze set. Deze stempelset heeft bijpassende famelits. Wanneer je de stempelset + de framelits in de bundle aanschaft, scheelt dat je 10% korting. En korting is altijd fijn!

Laten we eens kijken wat ik met deze set heb gefabriekt.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Voor de Jar of Love uitdaging van deze week heb ik een eenvoudig zoet schutkaartje gemaakt.
De kleine hartjes heb ik gestanst met de bijpassende stansen uit de bundle. Er zitten een paar hartjes op een rijtje, dus dat schoot lekker op! 
Het blauwgroene papier met rondjes is normaal gesproken wit en heet Irresistably Floral Designer Series Specialty paper. De naam zegt het al, het is speciaal papier. Doordat de witte rondjes op het papier liggen en wat glad zijn, blijven ze wit als je je papier sponst met inkt.
En dat heb ik in dit geval ook gedaan met de kleur Pool Party van Stampin' Up!
Samen met het Flirty Flamingo roze maakt het een mierzoete combinatie.

Ik wilde een leuk klein tekstje gebruiken voor in het potje, maar wilde net even iets meer dan alleen de love tekst, welke in de Jar of Love set zit. En toen vond ik in de Ready to Pop stempelset een lief klein tekstje with love met hartje...perfect! De stempelset Ready to Pop is samen met de popcorn box framelits ook als bundle te verkrijgen. In dit setje zitten ook hele leuke stempeltjes die je ook gewoon op je kaartjes kunt gebruiken. 

Tot a.s. zondag kun je meedoen met What Will You Stamp! Upload jouw creatie met de Jar of Love bundle via www.whatwillyoustamp.blogspot.com en wie weet wordt jij een keertje gastdesigner! Er wordt namelijk iedere week een winnaar uitgeroepen, die een volgende keer Guest Designer mag zijn in het Design Team van What Will You Stamp. Doe jij ook gezellig mee? 

A.s. donderdag zal ik je een kerstvariatie laten zien met deze set. 

Ik wens je een fijne week met veel zon en wat uurtjes vrij om lekker te freubelen!

Tot Stempels!

Photobucket

Alle Stampin' Up! producten uit onderstaande lijst zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. 

Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan!
Klik op onderstaande afbeelding en bestel direct in de Stampin' Up! webwinkel.

Je kunt jouw favoriete producten ook via mij bestellen.
Stuur me in dat geval een mailtje met jouw bestelwensen.

Ik help je graag!

Product Lijst

1 opmerking:

Gail Davidson zei

Super sweet card Caro! Love it. xoxo

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: