"/""" Caro's Kaartjes: Floral Boutique workshop

Pagina's

25 juni 2016

Floral Boutique workshop


FLORAL BOUTIQUE WORKSHOP 

Op zaterdag 16 juli a.s. organiseer ik een workshop dag 
met de Floral Boutique producten van Stampin' Up!
Je kunt een mini album, explosiebox, scrappagina's 
en een aantal leuke projecten met kaartjes maken. 

Je maakt deze dag in ieder geval 
een mini album met labels.
Van de andere projecten kun je kiezen,
welke jij het leukst vindt om te maken.
De 1 is meer van de kaarten en de ander meer van scrappen
Daarom leek het mij leuk om hier een optie in te hebben.

De dag duurt van 10.00-16.00 uur
en wordt vooralsnog gehouden bij mij thuis in Wateringen
Bij enorm enthousiasme zal ik uitwijken
naar een andere locatie in Rijswijk

De kosten bedragen €35
Je krijgt hiervoor een heel goed gevuld materiaalpakket
met in ieder geval genoeg design papier 
om thuis ook nog lekker mee aan de slag te kunnen.
De prijs is inclusief een eenvoudige lunch, koffie en thee met wat lekkers
Wil je fris, dan breng je dat graag zelf mee! 

Er is plaats voor maximaal 15 deelnemers, 
dus geef je snel op via carooskaartjes@hotmail.nl

De inschrijving voor deze workshop sluit op 1 juli a.s. 
Na 1 juli a.s. kan ik geen deelnemers meer aannemen 
ivm het bestellen van het materiaalpakket.

Kun je niet komen, maar wil je wel het workshoppakket?
Ook dat kan! Je betaald dan ook €32,50 excl. verzendkosten

Om deze workshop met het workshoppakket te kunnen maken
heb je de volgende aanvullende producten nodig:

Product List 
Deze Stampin' Up! producten zijn via mij te bestellen; carooskaartjes@hotmail.nl 

Wil je liever eerst de producten uitproberen,
kom dan gezellig de workshop volgen.

Iedereen die het leuk vindt om creatief bezig te zijn is van harte welkom!


Ik hoop je te zien op zaterdag 16 juli a.s.

Tot Stempels!


Photobucket


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: