"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!© Pop of Paradise

Pagina's

23 mei 2016

Stampin' Up!© Pop of Paradise



Hoi hoi, 

Als jullie dit lezen ben ik even heerlijk aan het genieten van mijn vakantie.
En om jullie een beetje mee te laten genieten heb ik een tropisch kaartje gemaakt met een flamingo.

Dit is een sneakpeak van wat komen gaat. Deze super leuke Pop of Paradise stempelset staat namelijk in de nieuwe Stampin' Up! catalogus.

Waarschijnlijk zul je hier en daar al een flamingo zijn tegen gekomen, maar ik ben bang dat je deze rakkers nog vaker voorbij ziet vliegen het komend jaar.

Lijkt het jou leuk om een Stampin' Up! catalogus c.q. inspiratieboek te ontvangen? Stuur me dan een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl en na mijn vakantie zal ik ervoor zorgen dat er eentje jouw kant op komt!
Kosten van de catalogus bedragen €5,00 inclusief verzenden. 
Deze €5,00 krijg je terug wanneer je je eerste bestelling van een bepaald bedrag plaatst.

Ik ga nog even verder genieten en wens jou ook een hele fijn dag!

Tot Stempels!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: