"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Love & Affection

Pagina's

28 mei 2016

Stampin' Up! Love & Affection

Klik op de foto om 'm beter te kunnen bekijken ;-)

Hoi hoi,

Nog even en dan is het zover...dan komt de nieuwe jaarcatalogus van Stampin' Up! online!
Kun jij ook niet wachten?

Ik heb wat kaartjes gemaakt met 1 van de nieuwe stempelsets in de nieuwe In Color kleuren.
Deze leuke bloemetjes stempelset heeft Love & affection en is vanaf 1 juni a.s. verkrijgbaar.
Evenals producten in de nieuwe kleurtjes.


Het groene kleurtje bovenaan heet Emerald Envy, daarna een fris oranje kleurtje dat Peekaboo Peach heet, vervolgens komt een hele mooie blauw genaamd Dapper Denim, het mooie roze heet Flirty Flamingo en het paarsige kleurtje is Sweet Sugar Plum. Ja, ze hebben weer knap hun best gedaan bij Stampin' Up! om de kleurtjes gezellige namen te geven.

Het tekstje dat ik heb gebruikt zegt: "Sending a smile your way". Zo'n oppepper kan iedereen toch weleens gebruiken?

Op vrijdag 3 juni a.s. verzamel ik bestellingen. Iedereen die nieuwe producten van Stampin' Up! wil bestellen is van harte welkom om een bestelling door te geven via carooskaartjes@hotmail.nl
Op dit moment ben ik nog even aan het genieten van onze vakantie, maar zodra ik terug ben zal ik alle mails beantwoorden.

Tot Stempels!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: