"/""" Caro's Kaartjes: Stempelset in de Hoofdrol - Going Global - Lucky stars

Pagina's

12 februari 2016

Stempelset in de Hoofdrol - Going Global - Lucky stars




Hoi hoi,

En toen was het alweer tijd voor de vrijdageditie van de Stempelset in de hoofdrol.
Ik zag deze week sterretjes en liet jullie al een kleine sneakpeak zien...




Deze sterren heb ik gemaakt om kaartjes mee te maken. Voor het vellum hart was ik geïnspireerd door het schilderijtje dat ik gisteren op mijn blog liet zien. 




Uiteindelijk heb ik een aantal blauwe varianten en een aantal gele varianten van dit kaartje gemaakt.
Omdat ik er toch wel veel aan het maken was, heb ik besloten om dit keer het gebruikelijke prikrandje toch maar achterwege te laten. Door het gebruik van de sterren embossingfolder is dat ook eigenlijk niet zo nodig, maar het geeft wel altijd net even een leuk accentje.




Onder de sterren heb ik een klein lintje gedrapeerd. Dit is eigenlijk lint wat dubbel zo breed is, maar ik heb het door midden geknipt, zodat ik maar 1 gele streep heb in plaats van 2 en een smaller lintje.





Ik heb geprobeerd om weer eens even heel iets anders te maken met deze set dan je tot nu toe hebt gezien. Hopelijk is dat een beetje gelukt.

Deze lucky stars gaan heel snel de bus op! Ik hoop dat de ontvangers er blij mee zullen zijn. 

Tot Stempels!


Photobucket

Naast de Going Global stempelset heb ik voor deze creaties de volgende Stampin' Up! producten gebruikt:

- De eerst volgende verzamelbestelling is 19 februari a.s. ; carooskaartjes@hotmail.nl -


Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat een leuke kaartjes Caro. Ik hou er wel van. Groetjes en fijn weekend, Ankie

Susie Wusie zei

Hey Caro,

Wat een leuke vrolijke kaartjes heb je weer gemaakt! En wat veel zeg! Lekker bezig!

Groetjes Suus

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: