"/""" Caro's Kaartjes: On Stage Brussel, wat vooraf ging...

Pagina's

23 november 2015

On Stage Brussel, wat vooraf ging...




Voordat ik naar Brussel af kon reizen ging er nog wel wat aan voorwerk en wat rommel op tafel aan vooraf....




Zo moesten er natuurlijk de nodige swaps (ruilkaartjes/cadeautjes) gemaakt worden. Voor mijn teamgenootjes wilde ik graag speciale swaps maken met een klein cadeautje erin.




Speciaal voor hen heb ik deze swap gemaakt. Een klein mapje met daarin een houder met een cadeaukaart van de Hema. Dan kunnen ze een leukigheidje kopen straks voor de kerst.




Natuurlijk moesten al die swaps ook netjes worden meegenomen, dus had ik het swaptasje, dat ik vorig jaar van Michelle heb gekregen, weer opgezocht. Het is te schattig om niet te gebruiken, niet waar?!




En toen wilde ik alle spulletjes en kleding gaan inpakken en kwam ik erachter, dat mijn koffer kaduuk was! Ojee, help!! Dus hop hop hop, snel nog even het pad op en meteen een nieuwe gescoord. En wat voor eentje. Ik ben er helemaal blij mee! Hij heeft goed dienst gedaan en is lekker ruim. Alles paste er prima in, zelfs op de terugweg. Ik hoefde deze keer dus niet op mijn koffer te gaan zitten om 'm dicht te krijgen, wat op zich ook weer een verfrissende ervaring was.

Tot Stempels!

Photobucket

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuke verhaaltjes en dito foto's!
Ellen

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: