"/""" Caro's Kaartjes: Whahoooo.....De nieuwe herfst/winter catalogus is online!

Pagina's

1 september 2015

Whahoooo.....De nieuwe herfst/winter catalogus is online!




Hier issie dan...de nieuwe Herfst/winter catalogus van Stampin' Up! weer vol met prachtige Stampin' Up! producten om de winter mee door te komen. Misschien heb je 'm al ontvangen en heb je al lekker kunnen bladeren en anders kun je nu op het bovenstaande plaatje klikken en de catalogus heerlijk van achter je computer bekijken. Wees gewaarschuwd...er staat weer een hoop leuks in!


Handmade by Caro - Stampin' Up! augustus 2015 - www.carooskaartjes.blogspots.com


Heb je je wensenlijstje al klaar liggen? Dan kun je op 1 of 5 september met me mee shoppen voor jouw favoriete Stampin' Up! producten. Wil je nog even op je gemak kijken, dan is er op 19 september a.s. nog een bestelronde.

De eerste mogelijkheid is dus vandaag! Wil je met me mee shoppen bij Stampin' Up! laat het me dan voor 19.00 uur weten via carooskaartjes@hotmail.nl 


Na 19.00 uur zal ik alle mails en bestellingen in behandeling nemen en je terug mailen!

Bij bestellingen vanaf €60 GRATIS verzendkosten en binnen een paar dagen bij je thuis bezorgd!

De hele maand september geef ik mijn 20% demokorting aan een goed doel! Dus ik hoop dat jullie met me mee willen bestellen. Iedereen die mee bestelt krijgt een kleine Stampin' Surprise bij de bestelling.

Het zoontje (2,5) van mijn lieve collegaatje Maya is onlangs gediagnostiseerd met neuroblastoom kinderkanker. Een nachtmerrie voor iedere moeder!

RJ is nu bezig aan een heel traject met behandelingen en een daarvan is een hele dure behandeling, die alleen in Amerika wordt gedaan. Helaas wordt deze behandeling niet vergoed door de verzekeraars. Dus is iedereen die Maya en haar familie kent is bezig om geld in te zamelen voor RJ, het zoontje van Maya, zodat hij straks naar Amerika kan om deze behandeling te krijgen.
Jij kunt nu ook mee helpen door aan deze actie mee te doen en dan gaat mijn percentage van jouw bestelling naar het fonds van RJ.

Wil je niet mee bestellen, maar zou je wel een donatie willen doen dan is dat natuurlijk ook van harte welkom! 


Je zou Maya en RJ er een groot plezier mee doen. Alle kleine beetjes helpen.

Wil je meer informatie over het bestellen van Stampin' Up! producten klik dan even {HIER} en lees er alles over.

Heel veel plezier met het snuffelen in de nieuwe catalogus!


Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: