"/""" Caro's Kaartjes: Nieuw Stampin' Up! product, dat je niet mag missen!

Pagina's

2 september 2015

Nieuw Stampin' Up! product, dat je niet mag missen!


Goedemiddag!

Normaal had ik nu voor jullie een berichtje met de nieuwe schets van Stamping and Blogging, maar helaas zit mijn tijd in het Design Team van Sketch & Stamp er alweer op. 

Tijd om even iets anders te doen. Nu ben ik op dit moment even ondergedoken, want ik ben druk in de voorbereiding voor de versieringen van een Minion feestje. Onze zoon Gio wordt namelijk a.s. vrijdag alweer  7. Wat gaat het hard!

Dus vandaag heb ik voor jullie een tip.
Stampin' Up! heeft namelijk een nieuw product dat je niet mag missen!

DE  FINE-TIP GLUE PEN

In het onderstaande filmpje kun je kijken waarom ik zo enthousiast ben over dit nieuwe product:





Mijn Amerikaanse collega Janet Wakeland heeft een mooi filmpje gemaakt met een recensie van dit product. Ook laat zij je nog meer mogelijkheden zien, waarvoor je deze glue pen kunt gebruiken. 






Hieronder nog even een overzichtje van de producten die je in het filmpje van Janet voorbij ziet vliegen:



Built for Free Using: My Stampin Blog




Mocht je nu denken, dat is handig! En wil je de Fine-Tip Gluepen of 1 van de andere gave producten uit de showcase bestellen, laat het me dan weten via carooskaartjes@hotmail.nl

Tot en met 5 september a.s. 19.00 uur verzamel ik weer alle bestellingen op voor de verzamelbestelling.

En vergeet niet, je steunt hiermee deze maand een goed doel!
Je helpt een klein mannetje van 2.5 jaar mee om een betere toekomst te kunnen krijgen.
Ik draag de hele maand van alle bestellingen mijn 20% demokorting af aan GO-RJ.


Tot Stempels!


Photobucket







 











Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: