"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! bestelronde

Pagina's

31 augustus 2015

Stampin' Up! bestelronde




SHOP JIJ MET ME MEE?


Morgen is het zover!! Dan gaat de nieuwe herfst/winter catalogus in. Whahoo!

Je hebt vast al heel veel leuke creaties voorbij zien komen en misschien kun je niet wachten om jouw favoriete Stampin' Up! product uit de nieuwe catalogus te bestellen. Daarom verzamel ik morgen een extra rondje bestellingen! Wil je met me mee shoppen bij Stampin' Up! laat het me dan morgen 1 september 2015 voor 19.00 uur weten via carooskaartjes@hotmail.nl 

Na 19.00 uur zal ik alle mails en bestellingen in behandeling nemen en je terug mailen!

Bij bestellingen vanaf €60 GRATIS verzendkosten en binnen een paar dagen bij je thuis bezorgd!

De hele maand september geef ik mijn 20% demokorting aan een goed doel! Dus ik hoop dat jullie met me mee willen bestellen.  Iedereen die meebestelt krijgt een kleine Stampin' Surprise als bedankje!

Het zoontje (2,5) van mijn lieve collegaatje Maya is onlangs gediagnostiseerd met neuroblastoom kinderkanker. Een nachtmerrie voor iedere moeder!

RJ is nu bezig aan een heel traject met behandelingen en een daarvan is een hele dure behandeling, die alleen in Amerika wordt gedaan. Helaas wordt deze behandeling niet vergoed door de verzekeraars. Dus is iedereen die Maya en haar familie kent is bezig om geld in te zamelen voor RJ, het zoontje van Maya, zodat hij straks naar Amerika kan om deze behandeling te krijgen.
Jij kunt nu ook mee helpen door aan deze actie mee te doen en dan gaat mijn percentage van jouw bestelling naar het fonds van RJ.

Wil je niet mee bestellen, maar zou je wel een donatie willen doen dan is dat natuurlijk ook van harte welkom! 


Je zou Maya en RJ er een groot plezier mee doen. Alle kleine beetjes helpen.

Wil je meer informatie over het bestellen van Stampin' Up! producten klik dan even {HIER} en lees er alles over.

Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: