"/""" Caro's Kaartjes: YOU CAN CREATE IT! NL #3

Pagina's

1 april 2015

YOU CAN CREATE IT! NL #3













Goedemorgen!

Het is 1 april en weer de hoogste tijd voor You Can Create It!
Nee, het is geen grap. :)

Hieronder zie je het pakketje dat de deelnemers deze maand toegestuurd kregen. Lekkere pastelkleurtjes voor een leuke lentecreatie.


En zooooo leuk met die gezellige In Color sequins!

Het pakketjes van deze maand bestaat uit: 1/4 vel Pistachio Pudding cardstock, 1/4 vel Baked Brown Sugar cardstoc, /4 vel Crips Cantaloup cardstock, 4"x 4" window sheet, selectie In Colors 2013-2015 sequins, 1 In Color Boutique Detail (niet op de foto)




Dit is de creatie die Inge ermee heeft gemaakt.
Zoals gewoonlijk is het weer een bjoetie!
Die Hello You thinlits zijn echt super en in combinatie met de Crazy for You stempels kun je eindeloos variƫren.




En hier is mijn creatie met de materialen van deze maand.
Toen het kaartje af was scheen het zonnetje lekker terwijl ik de foto maakte. Van mij mag hij wat vaker gaan schijnen! Wat jullie?

Ik heb er een shakerkaart mee gemaakt en daarin heb ik de sequins verwerkt. Wanneer je de kaart schud gaan de sequins door de kaart heen en zo heb je altijd een ander kaartje.
Ik wilde zo graag iets met dat konijntje maken, wat die vind ik zo lief!
Hij speelt lekker in het gras gemaakt met de fringe scissors.
Natuurlijk mochten er ook geen bloemetjes ontbreken voor wat extra gezelligheid.
Deze zijn gemaakt met het bloemponsje uit het Itty Bitty Accents punch pack.
Voor de grote bloem gebruikte ik de Pansy Punch, die precies past bij de stempelset Flowershop, maar zoals je ziet kun je 'm ook heel goed los gebruiken.



Op het blog van Inge kun je alle creaties van de deelnemers van deze maand bewonderen!
Dus surf op je gemakje even langs alle mooie creaties op Inge's blog.
Inmiddels hebben we meer dan 60 deelnemers. WOW!
Dat hadden we nooit durven dromen, maar wat gaaf zeg!



Je bent van harte welkom om volgende maand ook mee te doen en een verrassingsenvelop te ontvangen!
Meedoen kost €3,50 inclusief verzendkosten of €18,00 voor een half jaar! (dat is €3,00 per maand).
Je kunt je vanaf nu tot en met 5 april a.s. opgeven.
Op 5 april krijgt iedereen die zich tussen nu en 5 april opgeeft een berichtje terug ter bevestiging van deelname.
Lees meer informatie over You Can Create It! {HIER}.






Wist je dat You Can Create It! ook in andere landen wordt gedaan met dezelfde materialen pakketjes? Hoe leuk is dat!

Kijk voor meer inspiratie bij:


YOU CAN CREATE IT! - DUITSLAND


YOU CAN CREATE IT! - ENGELAND


YOU CAN CREATE IT! - FRANKRIJK


En deze maand is Jackie Bultje in Canada ook van start gegaan, maar helaas heb ik daar nog geen logootje van. Jackie gebruikt vooralsnog alleen haar facebookpagina. Deze kun je {hier} vinden.

Ik hoop dat jullie een boel inspiratie hebben opgedaan en zo enthousiast zijn geworden, dat je volgende maand ook mee wilt spelen met dit Internationale gezelschap!
Op 1 mei a.s. wordt jouw creatie dan op mijn blog geshowd!

(vergeet niet bij het opgeven je naam, adres, mailadres en evt. blogadres door te geven!)


Tot Stempels!


Photobucket

1 opmerking:

Ilse zei

Ook deze is heel leuk , zo verschillend en toch hetzelfde materiaal!! Ik zeker nog verder kijken, ben benieuwd naar wat er nog mee gemaakt is.
Groetjes
Ilse

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: