"/""" Caro's Kaartjes: Mach was Draus goes International - YOU CAN CREATE IT!

Pagina's

22 december 2014

Mach was Draus goes International - YOU CAN CREATE IT!


Van de week hebben Inge en ik het al aangekondigd.
Mach was Draus! gaat internationaal.
En wij zijn gevraagd om mee te doen! 
Daarop zeiden wij natuurlijk geen nee en gingen er meteen mee aan de slag.
Wij gaan het YOU CAN CREATE IT! noemen.
Wat ontzettend leuk dat we nu al hele enthousiaste reacties krijgen!!

Pear Pizzas, Early Espresso, Soft Sky kaartkarton,
Canvassheet, Early Espresso seambinding lint

Dit was het pakketje dat we van Heike en Anja, van Mach das Draus! hebben gekregen, zodat we hier iets mee kunnen maken.
Inge en ik hebben jullie onze creaties al laten zien, maar vandaag willen wij jullie ook graag de creaties van de andere Internationale deelnemers laten zien.
Zo heb je nog meer inspiratie van wat je met de opgestuurde basismaterialen kunt maken.
Te gek he?!

Heike Fallwickl - Duitsland
Anja Luft - Duitsland
Barbara Becker - Oostenrijk
Barbara Becker - Oostenrijk

Connie Stewart - USA


Monica Gale - UK

Tracey Sully - New Zealand

Inge Groot - Nederland
En natuurlijk nog een keertje mijn creatie.




Ik hoop dat jullie enthousiast zijn geraakt.
Het leuke is dat IEDEREEN mee kan doen!
De kosten zijn €3,50 per maand en daarvoor krijg je een klein pakketje met materialen opgestuurd.
Je kunt je tot 5 januari a.s. opgeven voor de kit van Januari.
Rond de 15e worden de spulletjes naar je opgestuurd.
Stuur voor de 28ste een foto van jouw creatie naar ons en dan zetten wij hem met een linkje naar jouw blog op het blog van 1 van ons op 1 februari.
Inge en ik wisselen dat per maand af.
De ene maand komen alle projecten op het blog van Inge en de andere maand komen de projecten op mijn blog.
Wanneer iedereen dan op 1 februari het projectje wat gemaakt is blogt, hebben we een soort bloghop.
Het zou fijn zijn als jij in jouw post ons logootje wilt plaatsen (foto hiervan volgt nog en wordt bij deelname toegestuurd) en ons een linkje wilt geven.
Wil je liever meteen een half jaar abonnement afsluiten, dan kan dat ook en dan betaal je €18,00 voor 6 maanden deelname (€3,00 per maand).
Opgeven kan via emailadres: you.can.create.it.2015@gmail.com

Wil je alles op je gemak nog eens nalezen, kijk dan bovenaan mijn blog en klik op het tabje 
YOU CAN CREATE IT!
Daar vind je alle informatie nog eens op een rijtje.

Wij zijn erg enthousiast en hopen op heel veel deelnemers.
Jij doet toch ook mee?

Tot Stempels!


Photobucket

1 opmerking:

Susie Wusie zei

Ik doe mee!!!! Lijkt me super leuk en wil de uitdaging wel aangaan!!!

Groetjes Suus

ps. mail om op te geven zojuist verstuurd!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: