"/""" Caro's Kaartjes: World Cardmaking Day bijdrage aan de Facebook kaartlawine

Pagina's

2 oktober 2014

World Cardmaking Day bijdrage aan de Facebook kaartlawine


Zaterdag 4 oktober is het World Card Making Day. 
Stampin' Up Nederland wil daarom graag een kaartenlawine op Facebook veroorzaken. 
Ik werd door zowel Brigitte van Boesschoten-Groeneweg als Sandra Korten genomineerd. 
Bedankt ladies, ik doe graag mee! 

Dit is mijn bijdrage voor deze kaartenlawine. 
Dit model vind ik echt te wauws en op dit moment ga ik dan ook helemaal los op dit modelletje. 
Ik heb al diverse varianten hiervan gemaakt, deze komen nog langs.
Maar vandaag wil ik jullie deze speciale verjaardagskaart laten zien in goud en neutrale kleuren.
De neutrale kleuren zijn zo veelzijdig, ze passen overal bij en laten zich erg mooi met de goud touch combineren. Het is jammer dat het Gold Brushed kaartkarton niet zo mooi over komt op de foto als dat het in het echt is. Dit geeft net wat meer allure aan je kaartje.
En die four feather veertjes stempels met bijpassende stansjes....wat zijn ze leuk!!!
Ik heb ze net binnen en kon het niet laten om ermee te spelen.
Deze combineren ook zo mooi met de I love lace achtergrond stempel.
Mijn nieuwe favoriet! Sorry, maar ik geloof dat de Hardwood achtergrondstempel nu even zijn 1e plaats moet afstaan....


Aan de binnenkant van de kaart zit natuurlijk nog een kaart!
Deze heb ik ook met de veertjes versierd en met als extra touch nog een leuk prikrandje en wat gouden pailletjes. De achtergrond heb ik hierbij bewust niet gestempeld, omdat ik het anders te druk vond in het geheel van de kaart.

Deze kaart gaan wij a.s. zaterdag ook tijdens de World Cardmaking Day Special maken!
Mocht je je nu niet op hebben gegeven en je wilt deze kaart ook eens maken samen met een aantal vriendinnen, dan kan dat! Boek dan je eigen privé workshop!
Wil je een afspraak maken of wil je meer informatie mail dan naar: carooskaartjes@hotmail.nl

Oke, terug naar de nominaties; aangezien ik 2x genomineerd ben, mag ik ook dubbel nomineren en daarom heb ik Erna LogtenbergDiana van der KooijMieke VisNina Janssen,Anne-Marie Jeuken-Vissers en Maartje Boers-Visser genomineerd. Jullie kunnen nu zelf een kaart maken en ieder weer drie mensen nomineren. Vergeet niet om de Hashtag ‪#‎WorldCardMakingDay‬ erbij te zetten. Heel veel plezier! #WorldCardMakingDay

Ik wens iedereen heel veel plezier op World CardMaking Day!

Tot Stempels!


Photobucket

6 opmerkingen:

Marjan zei

Schitterende kaart!! Erg mooi in de natureltinten en met de veertjes en ja... dat model is inderdaad zo leuk!

Miranda V zei

Ooh, suuuper mooi! Geweldige stempels en prachtige kleuren! Ik ben door jou en Inge ook geinspireerd geraakt om iets te maken met dit model, die stond van de week op mijn blog. Het model is zo leuk, ik ben er ook nog niet klaar mee!

Unknown zei

What a beautiful card!!!! And of course I didn't think I needed the feather bundle until now LOL!

Mariken zei

Prachtige kaart, supergaaf model! En de veertjes, daar ben ik ook voor gevallen, ze zijn zo leuk!
Fijne avond!

Judith zei

Het is zeker een leuk model en de veertjes, die heb ik ook besteld (-:

TiaraHelen zei

Absolutely love this Caro, will have to get that lovely lace background now dammit! Helen x

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: