"/""" Caro's Kaartjes: Kerst komt er al snel aan zo na Conventie...

Pagina's

20 oktober 2014

Kerst komt er al snel aan zo na Conventie...


En dan kun je niet genoeg stempels hebben om je kerstkaarten mee te maken!
Daarom introduceert Stampin' Up! vandaag een speciaal Herfst/Winter supplement.
Blader het supplement op je gemak door en bekijk alle moois wat er in staat.
Zo vindt je een hele leuke nieuwe Simply Created kit waarmee je doosjes kunt maken in stervorm in verschillende maten; 
DE MANY MERRY STARS SIMPLY CREATED KIT.


Erg leuk wanneer er straks allemaal ster cadeautjes onder de kerstboom liggen toch?
Of misschien is het nog leuker om van de verschillende sterrendoosjes ornamenten te maken om in de boom te hangen!
Verder staat er nog veel meer leuks in, dus ik zou zeggen ga snel eens een kijkje nemen door {hier te klikken}.

A.s. vrijdag om 20.00 uur ga ik weer een verzamelbestelling plaatsen, dus mocht er iets voor je bij zitten stuur me dan even een emailtje: carooskaartjes@hotmail.nl

Wil je liever sneller bestellen en het rechtstreeks naar jou laten sturen? Dat kan natuurlijk ook.
Maak dan gebruik van mijn webwinkel en {KLIK HIER}. 
Op deze manier kun je meteen ook in de uitverkoop, het zogeheten Clearance Rack, snuffelen of iets van de Weekly Deals mee pakken.

Koop je voor minder dan €200, geef dan de volgende hostesscode op CJVJQ9VS.
Wanneer je deze code gebruikt wordt het totaal bedrag van jouw bestelling bij de hostess credits van deze maand geteld en gaat dit niet verloren. Zeg nou zelf, dat zou toch zonde zijn!

Wanneer je echter voor €200 of meer bestelt heb je zelf recht op hostess credits, oftewel gratis te besteden Stampin' Up! euro's. In de webwinkel heten de hostess credits echter Stampin' Rewards!

Hou er echter wel rekening mee dat in de webwinkel alleen met een credit card betaald kan worden.

Zo en dan ga ik nu de rest van mijn koffer uitpakken, een wasje draaien, foto's uitzoeken, etc. etc.
Een verslagje van de Stampin' Up! Conventie in Brussel volgt snel.
Het was weer zeer inspirerend en gezellig! 
Er werd veel gedeeld en ik heb nu helemaal zin om weer creatief bezig te zijn.

Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: