"/""" Caro's Kaartjes: Je ziet sterretjes in je ogen...

Pagina's

21 oktober 2014

Je ziet sterretjes in je ogen...

Zoals jullie in de vorige blogpost hebben kunnen lezen heb ik veel inspiratie opgedaan afgelopen weekend tijdens de Stampin' Up! Conventie in Brussel.
En daar zag ik toch veel leuks!!
Dat wil ik natuurlijk graag met jullie delen.
Daarom vraag ik jullie aandacht voor de gloednieuwe 



Many Merry Simply Stars Simply Created Kit.

Je hebt sterretjes in je ogen...
wanneer je me komt vergezellen bij het maken van
Stampin' Up!'s nieuwste kit Many Merry Stars...



Datum: vrijdag 7 november 2014
Plaats: bij mij thuis in Wateringen (of bij veel aanmeldingen in Rijswijk)
Tijd: van 20.00 uur - 22.30 uur


De prijs van deze workshop bedraagt €35,00 en dit is inclusief alle producten die je nodig hebt.

Tijdens de workshop zullen we ongeveer 4-6 sterren maken, waarna je thuis napret kunt beleven door de andere sterren af te maken.

Doe een voorbestelling voor deze kit en betaal voor a.s. vrijdag 24 oktober, want voor deze kit geldt zolang de voorraad strekt.
Mail naar: carooskaartjes@hotmail.nl om je plaats te reserveren.

Wil je deze kit liever zelf thuis maken? Bestel 'm dan snel en mail je bestelling door naar: carooskaartjes@hotmail.nl


Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: