"/""" Caro's Kaartjes: Een gezellig middagje!

Pagina's

25 oktober 2014

Een gezellig middagje!



Vorige week liepen we nog in Brussel en waren we druk met de Conventie.
Wat gaat de tijd snel!
Vandaag hebben we met een aantal teamleden lekker bijgekletst over Conventie en zijn we druk aan de knutsel gegaan.
Ieder teamlid had voor een ander teamlid een kaart voorbereid en de benodigde materialen hiervoor meegenomen.
Zo kon iedereen een kaart of projectje maken, wat niet persé in de eigen stijl is.


Er werd druk gestanst, gestempelt, geknipt en geplakt...


En er werden van de projectjes natuurlijk ook fotootjes gemaakt...


Sommige waren helemaal in hun comfortzone bezig, terwijl het voor anderen toch wat meer een uitdaging was.
Ik kreeg van Jolan Meurs een uitdaging om met de blendabilities te kleuren en een achtergrond te maken met een embossingfolder.
Heerlijk even kleuren! 

www.carooskaartjes.blogspot.nl

Wanneer je begint met kleuren met de Blendabilities denk je bij jezelf, dat kan nooit wat worden!
Maar als je dan eenmaal alles hebt gekleurd....

www.carooskaartjes.blogspot.nl

Ziet het er toch wel erg mooi uit. 
Ik heb net even anders gekleurd dan Jolan en zo zie je dat de bloem ook een andere uitstraling krijgt.
En dat is nou zo leuk, want geen creaties is hetzelfde!
Zo ben ik met de donkerste kleur aan de buitenrand begonnen met kleuren en daarna heb ik steeds lichter naar het midden gekleurd.
Terwijl Jolan eerst de hele bloem met de lichte kleur heeft gekleurd en daarna donkere accenten heeft aangebracht.
Leuk om de verschillen zo te zien!

En hier zijn de kaarten van de andere dames.
Deze zijn ook erg leuk geworden:
  






Sommige zijn al helemaal afgestyled en anderen wilden liever thuis nog een knoopje en een dingetje toevoegen. 





En natuurlijk zijn we ook trots op het eindresultaat, nadat we zo hard hebben gewerkt!


Ik had aan degene die naar Conventie waren geweest gevraagd of zij de leukste swapjes mee wilden brengen en hiervan hebben we een inspiratietafel gemaakt.
Deze zal ik in een andere blogpost laten zien.

Het was weer een SUper gezellige meidenfreubelmiddag!
Ik heb het helemaal naar mijn zin gehad.

Tot Stempels!

Photobucket

1 opmerking:

Annemiek zei

Gezellig! En wat een gave projecten hebben jullie met elkaar gemaakt!

Liefs, Annemiek

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: