"/""" Caro's Kaartjes: Alweer een week geleden in Brussel.... nog een klein verslagje en mijn swapjes

Pagina's

26 oktober 2014

Alweer een week geleden in Brussel.... nog een klein verslagje en mijn swapjes



Het is alweer meer dan een week geleden dat we met de SU Express zijn afgereisd naar Brussel voor de jaarlijkse Stampin' Up! Conventie.
Al heel snel kwamen we een paar collega's uit Glasgow tegen! Hoe leuk is dat?!






Het reizen met de trein is ons prima bevallen. Erg relaxt en wat hadden we een lol! 





Eenmaal aangekomen hebben we eerst wat sightseeing gedaan in de buurt van het hotel.
Wat een prachtige architectuur hebben ze hier!



En by night ziet het er helemaal sprookjesachtig uit.


We hadden al snel de chocolaterieën gevonden...


Wat een mooie etalages! 


Waar kun je tegenwoordig nog je eigen koektrommel vullen met koekjes naar eigen keuze?
In Brussel dus!



En zelfs diverse varianten Baklava zie je hier prachtig uitgestald. 
De vulllingen schieten al bijna uit je mond als je voor deze winkel staat, maar lekker!!!


Je voelt je hier als een kind in een snoepwinkel.
En dit was toch wel onze favoriet.



Kijk nou toch eens wat een leuke nostalgische verpakkingen!



Ik heb nog nooit zoveel lollies bij elkaar gezien.




Ja, in deze winkel weten ze de sfeer wel neer te zetten...



Ze hebben zelfs de chocolade letters op alfabet.


En waar koop je een nogasneetje??!! 


Als klapper kun je ook nog je ook nog je eigen stuk chocola in brokken slaan.

Ja, het is helemaal leuk in Brussel.


En wat het nog leuker maakte was het weerzien met onze Engelse Pinkies teamgenootjes.
Wat een team!

Natuurlijk werd er tijdens conventie ook geswapt.
Swappen is het uitwisselen van kaartjes en/of andere creatieve projectjes ter inspiratie.


Natuurlijk was ik weer te laat begonnen en moest er nog op het allerlaatste moment een hoop gebeuren. Maar gelukkig had ik wat lieve hulptroepen, die me een helpende hand boden.



En zo had ik de swaps voor mijn teamgenootjes toch nog op tijd af.
Degene die uit mijn team meegingen hebben van mij een stationary gekregen met hun eigen initialen.
Oftewel, eigen kaartjes met envelopjes in een doosje.
Op de foto zie je ze niet allemaal, want dat paste niet zo lekker op het plaatje.



Hier zijn nog 2 close up foto's van dit project.

Aangezien ik toch graag nog wat swapjes wilde maken om met andere demonstrators te ruilen heb ik ook nog een aantal van de volgende kaartjes gemaakt.



Mijn swapjes zijn een CASE van een kaartje van Allison Okamitsu.
Zij had zo'n leuk kaartje met het Epic Alfabet gemaakt en aangezien dat toch nog op mijn tafel lag, ben ik meteen doorgegaan met deze leuke set!




Voor Mariska had ik nog een speciaal swapje gemaakt.
Mariska is namelijk onze reisleidster geweest tijdens dit avontuur.
Zij heeft veel voor ons geregeld en dat verdiende natuurlijk een leukigheidje!
In deze doos zit een roze paraplu met sterren, zodat wij onze reisleidster heel makkelijk kunnen volgen......

En nu heb ik nog de swaps niet laten zien die ik heb gekregen, maar aangezien deze blogpost al veel langer is geworden dan gedacht, laat ik het hier even bij...wordt vervolgd....

Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: